4 sierpnia 2013

Witam.

Chyba mnie pogrzało. Powaga.
Ale czuję w sobie siłę, czuję, że dam radę. Chcę spróbować pisać w innym stylu. Mam taki pomysł, że po prostu miazga!
No więc prolog i rozdziały w przygotowaniu :).

EDIT z dnia 21 września 2013 roku.
Mam totalny zapierdziel z jednym blogiem i raczej nie dam rady prowadzić dwóch na raz. Pisanie tego opowiadania idzie dość dobrze, mam już osiem sprawdzonych i poprawionych rozdziałów, a planuję jakieś trzydzieści-trzydzieści pięć. Dlatego chcę napisać chociaż te dwadzieścia, żebym nie zawieszała bloga i publikowała kolejne części w miarę regularnie. Poza tym, dobrze by było, gdybym nie pisała "na spontana". Chcę doszlifować niektóre wątki, wciąż mam dużo pomysłów i staram się je spisać w miarę wiarygodnie, więc potrzebuję czasu. Myślę, że do grudnia powinnam się wyrobić.
Całuski,
A.

3 komentarze:

  1. Haha, nie ma to jak widzieć u kogos szablon robiony na swoje zamówienie :D
    Będę czytać i zachęcam do tego samego :3
    nie-badz-taka-hermiono.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ja poradzę, że mi się spodobał :D Pewnie sama wiesz, że ciężko znaleźć coś ładnego z tą parą :D

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że niedługo coś się pojawi i to "coś" będzie naprawdę warte uwagi;)

    [trup-w-szafie.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy